воскресенье, 19 октября 2008 г.

first airplanes




Jeetje, Dit is echt lang geleden. Opeens belandde ik weer op mijn web-log en begon opeens te twijfelen. Zal ik weer gaan schrijven? Ik geef toe, ik pas een paar zinnen getypt maar het voelt eigenlijk al behoorlijk vertrouwd. Ik vond het ook altijd ontzettend leuk om m'n hier kwijt te kunnen. Of ik nou of geen reacties krijg, het was altijd wel een fijne uitlaat klep. (Al maken reacties het natuurlijk wel extra leuk)



Toch denk ik dat ik wel weer ga beginnen. Er staat komende periode namelijk genoeg te gebeuren. En sowiezo er in een jaar vrij veel gebeurd. Leuke maar ook mindere momenten. Maar ik mag wel zeggen dat het over het algemeen erg goed gaat met mij. Toen ik net mijn laatste berichtje over las dacht ik ; Sjonge sjonge maar dat is lang geleden. Nu blijkt dat dat iets meer dan een jaar is. Het voelt veel langer geleden. Zoals ik al zei er is dus genoeg gebeurd. Niet dat ik dat nu direct ga vertellen....



Het was even een testje maar de test resultaten pakken goed uit, dus besluit ik bij deze weer opnieuw te gaan bloggen Vanaf volgende berichtje zal ik over het afgelopen jaar vertellen. Maar ik zal het kort en krachtig houden want op dit moment speelt er ook genoeg voldoende



Heel raar om weer te zeggen maar tot snel



dinosaurus form z, first airplanes, first airplanes made, first alarm clock, first alarm clock invented.



Комментариев нет: